סופרב – 100% את

עפר גדנקן No Comments on סופרב – 100% את

מוצרי סופרב מאפשרים לך להיות במיטבך בכל שלב

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בתור אישה, את מנהלת שגרה עמוסה בכל המישורים: בית, משפחה, עבודה ואימהות, בסופרב, המובילה את תחום תוספי התזונה בישראל,  מאמינים שטמונים בך הכוחות לתת את המיטב והמירב שלך בכל תחום. כדי שתוכלי להוציא אותם מהכוח אל הפועל, מציעים לך מבחר תוספי תזונה המאפשרים לך להפיק מעצמך את המירב ולתת את ה-100% שלך  למשפחה, לעבודה ובעיקר לעצמך.

מוצרי סופרב מיוצרים במפעל חדשני תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים מהטבע וטכנולוגיות מתקדמות. הם מחזקים אותך, תורמים לבריאותך בכל שלבי החיים ומכילים את הרכיבים שמעניקים לך את האפשרות למצות את היכולות הייחודיות שלך ב-100%.

לסופרב מגוון רחב של מוצרים המבוססים על פיתוח ייחודי ובלעדי, לדוגמה:

פריג'נטלי- המולטי ויטמין (פרנטל) המתקדם ביותר.מכיל 23 רכיבים חיוניים לאם ולתינוק בטבליה אחת בלבד. עפ"י המלצת משרד הבריאות ואיגוד הגינקולוגים הישראלי

הפורמולה מספקת מגוון של 23 רכיבי תזונה במינונים אופטימליים ובנגזרות הספיגה הטובות ביותר, החשובים בתקופת ההיריון וההנקה, ביניהם:

  • ברזל עדין שאינו גורם לתופעות לוואי במערכת העיכול. ונספג מצוין
  • חומצה פולית,
  • יוד, במינון המומלץ לנשים הרות

ביו 25  – מוצר הפרוביוטיקה המוביל בישראל לחיזוק המערכת החיסונית ומערכת העיכול

ומקל על מצבים של כבדות, נפיחות ואי נוחות בבטן.

מבוסס על פורמולה פרוביוטית  התורמת להגנה וחיזוק הגוף, משלבת 8 זנים שונים של חיידקים ומכילה לפחות 25 מיליארד חיידקים בכמוסה אחת, כולל את חיידק ה-  LR   שנמצא יעיל במגוון תחומים.

כורכומין ליקוויד ג'ל – זוכה מוצר השנה, היחיד שמשלב 100% תמצית כורכום ושמן כורכום בכמוסות ליקוויד ג'ל נוחות לבליעה, להגברת הספיגה והיעילות.

 

כשר בהשגחת הבד"ץ העדה החרדית ירושלים.

לייעוץ והדרכה: *2535

ניתן להשיג ברשתות הפארם, בתי הטבע, בתי המרקחת וקופות החולים.



0 תגובות